Mittwoch, 10. Mai 2017

Bloobel´s Smelly Socks

Hallo Bloobel - Fans
Hello Bloobel - Fans



Es gibt wieder ein neues Digi im Shop von Lisa Bloobel...
und den muss man einfach haben.
There is again a new Digi in the shop of Lisa Bloobel...
and you just have to have it.


Ist das nicht herrlich verrückt?
Is not that gorgeous crazy?


Aber auch der kleine Hund ist so süß...
But also the little dog is so cute...



Coloriert mit Polychromos / colored with Polychromos.
Die Idee zur Waschmaschine habe ich bei Google gefunden und 
sie dann selbst gezeichnet.
I found the idea to the washing machine at Google and
then I sketched it myself.


Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges




"Winner"



Kommentare:

  1. So pretty! Thanks for sharing at Always Fun Challenges.
    ~DT Janis

    AntwortenLöschen
  2. Love the images and your coloring! thanks for playing along with us at Always Fun Challenges!
    DT Waleska

    AntwortenLöschen
  3. Super Bloobel image!

    Thank you for sharing with Digitally Made! Remember ours is a totally digital challenge...
    Susan
    Digitally Made Challenges
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"