Donnerstag, 6. Juli 2017

Julia Spiri: Princess of Tea


Hallo Ihr Lieben
Hello Dears

Heute möchte ich euch ein neues Digi Image von Julia Spiri vorstellen
Today I would like to introduce you a new Digi Image by Julia Spiri



Diesmal habe ich das tolle Motiv in einem Bilderrahmen gesetzt
This time I put the great motif in a picture frame
9 x 13 cm

Koloriert mit Touch Twin Markern / Colored with Touch Twin Markers


Ihr findet es ab sofort im Shop
You can find it in the shop now



Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges









Kommentare:

  1. Very sweet Alice in Wonderland card! Thanks for joining us at Crafty Creations. Ciao, Lisa DT

    AntwortenLöschen
  2. This is super cute!Well done,Tina!
    Thank you for playing along with us this week over at the Crafty Gals Corner!Hope you join us again next week!
    Hugs
    Kleri DT
    http://craftygalscornerchallenges.blogspot.co.uk/
    http://kefartworx.co.uk/ (My blog)

    AntwortenLöschen
  3. Lovely card. Thanks so much for sharing your creation with us over at the Crafty Creations Challenges Blog.
    Kristina DT

    Crafty Creations Challenges Blog
    Cards by Kristina

    AntwortenLöschen
  4. The white frame and the polka dot mat in the soft green really give this project a crisp look. The strawberry embellishment is a great touch.

    Thank you for joining us at Crafty Gals Corner for our Anything Goes challenge.

    AntwortenLöschen
  5. Thanks for joining us at The Paper Shelter this week.

    AntwortenLöschen
  6. Sweet little princess enjoying her tea party! Thanks for playing along at the Frilly and Funkie - "In Good Old Summertime" challenge!

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"